Αφιέρωμα στην Ασφάλεια των παιδιών το καλοκαίρι (1)
-
Το καλοκαίρι ισοδυναμεί με μπάνιο σε θάλασσες και πισίνες.
Ο *πνιγμός *αποτελεί κύρια αιτία θανάτου για τα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων
των βρεφών και των ν...
Πριν από 1 ημέρα
Tο λατρεύω και κάθε χρόνο λέω θα πάω και κάθε χρόνο κάτι γίνεται και δεν πηγαίνω!!! Πέρυσι είχα το νεογέννητο και καραδοκούσε και η γρίπη των χοίρων φέτος ? ? ? Οικονομική κρίση μας κρατά δέσμιους!!!! Αντε να δούμε που θα βγει
ΑπάντησηΔιαγραφή2 χρονιές έχουμε πάει και κυριολεκτικά μαγευτήκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια φέτος δεν ξέρω καθώς όπως λες και εσύ οικονομική κρίση και επιπλέον θέλουμε να κάνουμε κάποιες αγορές και μαζεύουμε χρήματα.
Πάντως σε σχέση με πέρσι οι τιμές είναι αρκετά μειωμένες.