2 Φεβ 2010







Οι συστάσεις για την άσκηση στην εγκυμοσύνη αναφέρουν πως οι έγκυοι γυναίκες χρειάζονται 30 λεπτά άσκηση ημερησίως τις περισσότερες, εάν όχι όλες, τις ημέρες της εβδομάδας. Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη είναι πολλά και περιλαμβάνουν:



Λιγότερες επιπλοκές

Μειωμένη πρόσληψη βάρους

Μειωμένος χρόνος τοκετού

Γρηγορότερη αποκατάσταση μετά τον τοκετό

Γρηγορότερη απώλεια βάρους μετά τον τοκετό



Έχοντας τα παραπάνω οφέλη στο μυαλό, πολλές έγκυες γυναίκες είναι πρόθυμες να ασκηθούν. Το πρόβλημά τους είναι πώς να ξεκινήσουν. Παρακάτω βρίσκονται μερικές υπέροχες ασκήσεις που λειτουργούν πολύ καλά για πολλές γυναίκες.



1.Περπάτημα



Το περπάτημα είναι μια σπουδαία μορφή άσκησης και μπορεί να τροποποιηθεί για πολλά επίπεδα φυσικής κατάστασης, όπως αυτά των αρχαρίων. Εκτός από ένα καλό ζευγάρι παπουτσιών δεν χρειάζεται κάποιος φανταχτερός και εξειδικευμένος εξοπλισμός καθώς το περπάτημα είναι μια εξαιρετική άσκηση για τους μύες και την βελτίωση της αερόβιας ικανότητας. Πολλές έγκυες μητέρες τους αρέσουν να περπατούν επειδή η ένταση της άσκησης ελέγχεται από τις ίδιες και όχι από κάποιον άλλον. Το περπάτημα μπορεί επίσης να συνεχιστεί και μετά τον τοκετό.



2. Γιόγκα



Στην εγκυμοσύνη ο συνδυασμός άσκησης και χαλάρωσης που προσφέρει η γιόγκα δημιουργεί μια ευχάριστη νότα στις διάφορες ρουτίνες άσκησης. Πολλές από τις μητέρες που κάνουν γιόγκα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης τους συνεχίζουν και μετά την γέννηση του μωρού τους. Μπορείτε να εκτελέσετε συγκεκριμένες ασκήσεις γιόγκα ή να τις τροποποιήσετε παίρνοντας οδηγίες από κάποιον ειδικό. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα DVD γιόγκα για έγκυες γυναίκες που μπορείτε να προμηθευτείτε.



3.Πιλάτες



Το Pilates είναι μια πολύ δημοφιλής μορφή άσκησης. Οι γυναίκες που έκαναν pilates πριν από την εγκυμοσύνη αναρωτιούνται πολλές φορές αν μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν Pilates τώρα που είναι έγκυες και η απάντηση φυσικά είναι «ναι». Το Pilates μπορεί να τροποποιηθεί για την καθεμία έγκυο και είναι επίσης πολύ ωφέλιμο μετά τον τοκετό. Δεδομένου ότι οι μύες γύρω από την κοιλιά και την λεκάνη είναι αυτοί που ασκούνται περισσότερο στην μέθοδο pilates και είναι επίσης αυτοί που χρησιμοποιούνται στην διάρκεια του τοκετού η εύρεση ενός εκπαιδευτή pilates θα σας βοηθούσε να αποκομίσετε τα οφέλη της μεθόδου αυτής.



4. Κολύμβηση



Πολλές μητέρες απολαμβάνουν να κολυμπούν στην διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η κολύμβηση δεν σας βοηθάει μόνο να παραμείνετε δροσερές κατά τους θερμούς μήνες αλλά παρέχει άμεση ανακούφιση από πολλούς πόνους της εγκυμοσύνης. Το νερό είναι ένα γνωστό μέσο στην εγκυμοσύνη επειδή βοηθάει στην ανακούφιση του άγχους και της πίεσης των μυών που διατείνονται και αλλάζουν στην διάρκεια της εγκυμοσύνης. Βοηθά επίσης τις μητέρες να νιώθουν το βάρος του σώματος τους πιο ελαφρύ όταν κινούνται στο νερό λόγω της άνωσης.



Πηγή: www.dietup.gr

2 σχόλια:

Σας άρεσε;
Σχολιάστε το!